Teşekkürler Olduda Benim Bir Tane Daha İsteğim Olacaktı.Ya Şu CT Silah Menüsündeki Yazıyı Sarı Yaparmısınız? Rengi Kırmızda.SMA Paylaş Diyorsanız Altta Paylaştım Şimdiden Teşekkürler Cevabınızı Bekliyorum...
|
[JB] Birisini Öldürünce Bomba Gelmesi
|
|
« Next Oldest | Next Newest »
|
| Possibly Related Threads… | |||||
| Thread | Author | Replies | Views | Last Post | |
| [DM]Bomba Engellemek [Sıs, Kor, Patlayıcı] | veli067 | 4 | 24,671 |
03-08-16, 20:31 Last Post: murat1366 |
|
| Bomba atıyorum msjları | kakap22 | 4 | 4,561 |
01-06-14, 17:55 Last Post: kakap22 |
|
| Damege vurdugunda vuran kisiye HP gelmesi | xLdeJavu | 8 | 3,349 |
16-11-13, 23:45 Last Post: xLdeJavu |
|
Users browsing this thread: 1 Guest(s)

