Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[SORU]Arkadaşlar Bi Soruma Bakarmısınız
#7
7gulgun7 dateline='' Wrote: Hayır , Serverden Servere Micim Sesi Değişiyo

Kendi Serverimde : Sesim Çok Kötü
OYUNYONETİCİSİ Serverinde : Sesim Çok İyi

Neden Acaba
Olası çözümleri yazdım, siz hayır sesim serverdan servera değişiyor diyorsunuz. O zaman server kalitenizden kaynaklanıyor. Yüksek ping yüzünden ses iletimi tam yapılamıyor.
uhcakiP
Özel Plugin Kodlanır!

Steam_ID = STEAM_0:0:54912140
Steam_Nick = Ragnar Lothbrok
https://steamcommunity.com/id/lothbrok
Reply


Messages In This Thread
Cevap: [SORU]Arkadaşlar Bi Soruma Bakarmısınız - by Pikachu - 09-08-13, 22:57

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Arkadaşlar Acil Yardım DarkBlue 0 2,110 07-12-13, 18:19
Last Post: DarkBlue
  Yardım bakarmısınız lütfen mehmet741 0 2,243 15-10-13, 00:06
Last Post: mehmet741
  Arkadaşlar Bir Yardımcı Olabilir Misiniz ? OnlyPeach 3 3,037 31-08-13, 00:08
Last Post: OnlyPeach

Foruma Atla:


Users browsing this thread:
🔥 Bu Forumdan Popüler Konular
Centos 7 port sorunu — 26,589 görüntülenme, 1 cevap
Steam id ye ban nasıl atılır? — 17,862 görüntülenme, 8 cevap
Oto servera girme — 14,404 görüntülenme, 14 cevap
Koyu yesıl radar — 13,423 görüntülenme, 1 cevap
Klavye Sorunu Düzeltme — 12,005 görüntülenme, 0 cevap