Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Plugin yaparken bir soru
#1
merhaba arkadaşlar,

ben plugin yapıyorum ancak flag ile ilgili bir sorum olacaktı. yaptığım menüyü sadece H harfine sahip olan adminlerin açmasını istiyorum. bunu nasıl yapabilirim?


ADMIN_LEVEL_H 524288 //Flag "t", custom

şöyle birşey buldum flag değiştirebilsem sorun olmayacak

1. İsteğim

Her 30 saniyede çıkacak bir reklam istiyorum client_print olursa daha işime yarar ben yaptım ama sadece oyun başladığında 1 kere gösteriyor bir daha göstermiyor.

2. İsteğim (SORUM)

Normalde VİP plugini var biliyorsunuz skor tabelasında VİP yazıyor acaba bunu kafaya göre editlememiz mümkünmü mesela SFF yazıcak gibi. şimdiden teşekkürler
Reply


Messages In This Thread
Plugin yaparken bir soru - by PhantomRui - 14-08-13, 15:51

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Oyunyonetıcısı plugın kursatyzc 9 11,730 03-09-17, 18:05
Last Post: tahayasin
  [İSTEK] CT MAVi - T Kırmızı ışık yanan Plugin + Video Çektim ademcan36 9 10,738 26-04-17, 16:15
Last Post: h4m4s
  Parlak pelerin plugin lazım artiz42 8 4,920 03-08-16, 20:45
Last Post: murat1366

Foruma Atla:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)
🔥 Bu Forumdan Popüler Konular
/redbull yazinca kissa yol — 191,066 görüntülenme, 11 cevap
SAY komutlarını bind tuşuyla yapmak — 68,477 görüntülenme, 5 cevap
Cs 1.6 Ct mic t gitmiyor — 55,278 görüntülenme, 5 cevap
Ben Kırmızı Admin Şapkası İsityorum Plugin+model — 43,455 görüntülenme, 120 cevap
JailBreak Ct Hook-Power1 — 42,301 görüntülenme, 8 cevap