Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kısa bi süre içinde forumdan ayrılıyorum
#1
Forumdan ayrılma sebebim artık pek forumun eski günler gibi eğlenceli geçmemesi hadi artık neyse en çok
[MENTION=3009]aLoNe[/MENTION] [MENTION=23229]death[/MENTION]ReX [MENTION=2]NiCoMeDiA[/MENTION]

En çok sizleri özlüyeceğim hadi size kg

By qRowLinq.

Reply


Messages In This Thread
Kısa bi süre içinde forumdan ayrılıyorum - by DaRq - 24-08-13, 22:59

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  kod içinde nasıl yazıcaz*- MamyLee 1 4,029 27-10-12, 23:38
Last Post: qeet
  Kısa Bir Veda ~aLone~ 3 2,501 10-01-12, 16:56
Last Post: ~aLone~

Foruma Atla:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)
🔥 Bu Forumdan Popüler Konular
Troll Bilimi / Komik Şakalar — 57,976 görüntülenme, 5 cevap
İlk Amatörlüğünüz — 29,453 görüntülenme, 92 cevap
Ramazan Bayramı — 23,688 görüntülenme, 4 cevap
JB Shop — 22,143 görüntülenme, 23 cevap