Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Merhaba Ben Bilbaz
#6
İyi bir yer fakat artık denizi iyimi kötümü bilmiyorum belki doğup büyüdüğüm yer olduğu içindir Daha Balıkesirden dışarısına adımımı atmadım Smile Başka denizler görsem Akçayın suyu iyi falan derimde diyemiyorum Sad
Reply


Messages In This Thread
Merhaba Ben Bilbaz - by bilbaz - 18-09-13, 16:23
Cevap: Merhaba Ben Bilbaz - by Nobb - 19-09-13, 08:48
Cevap: Merhaba Ben Bilbaz - by bilbaz - 19-09-13, 13:39
Cevap: Merhaba Ben Bilbaz - by kApO - 19-09-13, 18:53
Cevap: Merhaba Ben Bilbaz - by Nobb - 19-09-13, 19:11
Cevap: Merhaba Ben Bilbaz - by bilbaz - 19-09-13, 19:15

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Herkese Merhaba lidercs 1 7,892 25-02-17, 15:55
Last Post: Lexter 4 tRi
  Merhaba spanker 0 4,404 23-10-16, 18:06
Last Post: spanker
  Merhaba oadresim 2 4,449 29-06-16, 12:32
Last Post: KRALEX33

Foruma Atla:


Users browsing this thread:
🔥 Bu Forumdan Popüler Konular
Konu Açmadan Okuyunuz! — 33,996 görüntülenme, 9 cevap
NiCoMeDiA — 18,318 görüntülenme, 41 cevap
Merhaba - Android34 — 13,746 görüntülenme, 4 cevap
Herkese Merhaba Ben fenerbahce07... — 9,792 görüntülenme, 38 cevap
Merhaba Beyler — 8,896 görüntülenme, 4 cevap