Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Merhaba Ben Bilbaz
#6
İyi bir yer fakat artık denizi iyimi kötümü bilmiyorum belki doğup büyüdüğüm yer olduğu içindir Daha Balıkesirden dışarısına adımımı atmadım Smile Başka denizler görsem Akçayın suyu iyi falan derimde diyemiyorum Sad
Reply


Messages In This Thread
Merhaba Ben Bilbaz - by bilbaz - 18-09-13, 16:23
Cevap: Merhaba Ben Bilbaz - by Nobb - 19-09-13, 08:48
Cevap: Merhaba Ben Bilbaz - by bilbaz - 19-09-13, 13:39
Cevap: Merhaba Ben Bilbaz - by kApO - 19-09-13, 18:53
Cevap: Merhaba Ben Bilbaz - by Nobb - 19-09-13, 19:11
Cevap: Merhaba Ben Bilbaz - by bilbaz - 19-09-13, 19:15

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Herkese Merhaba lidercs 1 7,892 25-02-17, 15:55
Last Post: Lexter 4 tRi
  Merhaba spanker 0 4,404 23-10-16, 18:06
Last Post: spanker
  Merhaba oadresim 2 4,450 29-06-16, 12:32
Last Post: KRALEX33

Foruma Atla:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)
🔥 Bu Forumdan Popüler Konular
Konu Açmadan Okuyunuz! — 33,999 görüntülenme, 9 cevap
NiCoMeDiA — 18,334 görüntülenme, 41 cevap
Merhaba - Android34 — 13,746 görüntülenme, 4 cevap
Herkese Merhaba Ben fenerbahce07... — 9,815 görüntülenme, 38 cevap
Merhaba Beyler — 8,896 görüntülenme, 4 cevap