Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Can sıkıntısı Paint denemesi :D
#2
CS3 kullan ben öyle yapıyorum 50mb büyüklüğünde bunabenzer bende yaptım ama bazı fontların tam okunmuyor onlar haricinde güzel böylede güzel aslında değişik bir hava katmış ama sende ne yazacağını bulamayıp sallamışsın birşeyler Big Grin
YouTube.com/enesscarty
Reply


Messages In This Thread
Cevap: Can sıkıntısı Paint denemesi :D - by scarty - 22-09-13, 00:06

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  paint terk çalışmam mendoza 22 6,948 12-11-12, 01:32
Last Post: mendoza

Foruma Atla:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)
🔥 Bu Forumdan Popüler Konular
EXR in Photoshop — 33,965 görüntülenme, 0 cevap
CSPlague Rank Çalışması — 12,279 görüntülenme, 9 cevap
CSPLague - 3D Gametic Design Works — 11,877 görüntülenme, 7 cevap
PhotoShop — 10,495 görüntülenme, 1 cevap
Dünyanın en iyi photoshopları alıntıserbest — 10,418 görüntülenme, 0 cevap