Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dproto Hatası Yardım lütfen
#1
İyi günler arkadaşlar ben cs 1.6 server kurdum dproto falan yukledım fakat dproto kurulu oldugu halde
This server is using a newer protocol ( 48 ) than your client ( 47 ). You should check for updates to your client.
hatasını veriyor internette bazı kişiler çözümünü biliyoruz falan diyorlar ama ulaşamadım onlara
Reply


Messages In This Thread
Dproto Hatası Yardım lütfen - by edition - 12-10-13, 15:47

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  mod hatası google699 1 4,577 25-04-17, 17:05
Last Post: WhoAmI
  OpenGl Hatası luttfen yardım godfrey 4 8,704 25-04-17, 17:00
Last Post: WhoAmI
  Cl_FlushEntityPacket hatası haLiLtkn 1 7,349 25-04-17, 16:31
Last Post: WhoAmI

Foruma Atla:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)
🔥 Bu Forumdan Popüler Konular
Centos 7 port sorunu — 26,582 görüntülenme, 1 cevap
Steam id ye ban nasıl atılır? — 17,839 görüntülenme, 8 cevap
Oto servera girme — 14,393 görüntülenme, 14 cevap
Koyu yesıl radar — 13,423 görüntülenme, 1 cevap
Klavye Sorunu Düzeltme — 12,005 görüntülenme, 0 cevap