16-10-13, 00:21
teamspeak.com basvuru yaparsanız kabul edilirse sizede non-profit lisans ala bılırısnız
|
Lisans Almak | Yardım
|
|
« Next Oldest | Next Newest »
|
| Messages In This Thread |
|
Lisans Almak | Yardım - by enez9809 - 09-08-13, 02:31
Cevap: Lisans Almak | Yardım - by megasxselar - 09-08-13, 14:06
Cevap: Lisans Almak | Yardım - by enez9809 - 09-08-13, 17:01
Cevap: Lisans Almak | Yardım - by reset - 10-10-13, 21:33
Cevap: Lisans Almak | Yardım - by mnyak - 11-10-13, 18:46
Cevap: Lisans Almak | Yardım - by ExoLenT - 16-10-13, 00:21
|
| Possibly Related Threads… | |||||
| Thread | Author | Replies | Views | Last Post | |
| [YARDIM]TeamSpeak3 Lgsl Kurulumu | hakikat94 | 12 | 8,979 |
29-06-16, 15:42 Last Post: salihclskn |
|
| TeamSpeak 3 Yedek YARDIM | jombit78 | 3 | 4,564 |
06-02-16, 23:05 Last Post: TeamSpeakEvi |
|
| Acil Yardım Lütfen | heartles39 | 1 | 3,789 |
12-12-15, 03:27 Last Post: Cresties |
|