10-11-13, 13:09
linux makinaya tsyi kuruyorum filezilladan lisansi atıyorum tekrardan putty den lisansin aktif olması için restart atıyorum makina lisansı algılayınca tsye girilmiyor
|
linux lisans sorunu
|
|
« Next Oldest | Next Newest »
|
| Messages In This Thread |
|
linux lisans sorunu - by cskarabela - 10-11-13, 13:09
Cevap: linux lisans sorunu - by iueiue - 10-11-13, 13:12
Cevap: linux lisans sorunu - by cskarabela - 10-11-13, 13:17
Cevap: linux lisans sorunu - by TheWorld - 13-11-13, 03:02
Cevap: linux lisans sorunu - by korbelaa - 20-11-13, 03:12
Cevap: linux lisans sorunu - by berkanmtn - 20-11-13, 13:59
|
| Possibly Related Threads… | |||||
| Thread | Author | Replies | Views | Last Post | |
| Ts3 oyunda ses gelmeme sorunu | Ringo | 0 | 6,785 |
03-03-16, 03:53 Last Post: Ringo |
|
| Teamspeak 3 Linux server kapanma sorunu | hynaen | 4 | 8,439 |
16-01-16, 15:36 Last Post: CoderSimon |
|
| Server list çıkmama sorunu | Cresties | 1 | 4,383 |
29-12-15, 19:50 Last Post: TeamSpeakEvi |
|