Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
LOGO YARDIM | Basit Bir Şey
#5
Nefesim dateline='' Wrote: Owal yazı için t ye tıkla eydir oraya otutur şuan işim var boş olduğumda yaparız Smile.
PC 'ye format attım hiç bi photoshop programı yok.. Zaten bende yapmayı biliyorum Big Grin
Reply


Messages In This Thread
LOGO YARDIM | Basit Bir Şey - by xcasusxx - 13-11-13, 22:12
Cevap: LOGO YARDIM | Basit Bir Şey - by xcasusxx - 18-11-13, 19:22

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Photoshop sorun yardım !! yazma sorunu kaybolpliz 1 4,971 12-06-14, 21:23
Last Post: kaybolpliz
  Logo tasarımı yaptırılacaktır! bymuseck 0 9,914 29-04-14, 16:50
Last Post: bymuseck
  Yardım yardım yardım jogobanito 0 3,540 30-03-14, 20:25
Last Post: jogobanito

Foruma Atla:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)
🔥 Bu Forumdan Popüler Konular
[İstek]Facebook Kapak Fotoğrafı — 11,016 görüntülenme, 11 cevap
TeamSpeak3 Logo — 10,508 görüntülenme, 5 cevap
Logo tasarımı yaptırılacaktır! — 9,914 görüntülenme, 0 cevap
Photoshop Programı — 7,396 görüntülenme, 9 cevap