Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
CS 1.6 hlds server de bot nasıl çağrılır ?
#1
bilen biri paylaşsın ltfn
Reply


Messages In This Thread
CS 1.6 hlds server de bot nasıl çağrılır ? - by bilgehan01 - 05-02-12, 00:34

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Sma ve Amx yapma nasıl yaparım? mtgfb 8 6,428 22-05-15, 16:05
Last Post: figo2121
  Server Reklamı Yapmak ! winTe 13 14,099 22-05-15, 15:53
Last Post: figo2121
  Server adı ve gün plugini highscream 24 16,828 12-05-15, 17:27
Last Post: ase57

Foruma Atla:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)
🔥 Bu Forumdan Popüler Konular
/redbull yazinca kissa yol — 191,064 görüntülenme, 11 cevap
SAY komutlarını bind tuşuyla yapmak — 68,473 görüntülenme, 5 cevap
Cs 1.6 Ct mic t gitmiyor — 55,274 görüntülenme, 5 cevap
Ben Kırmızı Admin Şapkası İsityorum Plugin+model — 43,317 görüntülenme, 120 cevap
JailBreak Ct Hook-Power1 — 42,301 görüntülenme, 8 cevap