Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
TEAMSPEAK 3 Yurtdışına nasıl kapatabilirim.
#1
Merhaba arkadaşlar başlıktada belirttiğim gibi ben teamspeak 3 serverimi yurtdışına kapatmak istiyorum bunu nasıl sağlayabilirim, firmamdan yurtdışına kapalı ip istedim verdiler 32 kişilik kuruyorum hiç bir sıkıntı olmuyor fakat

Non-profit license ile açtığımda yani 512 kişilik olarak server açılmıyor heralde lisansın içinde yurtdışına ait kaynak varsa veriyi çekemediği için mi açılmıyor, anlayamadim yardımcı olucak arkadaşlar varmı acaba.
Reply


Messages In This Thread
TEAMSPEAK 3 Yurtdışına nasıl kapatabilirim. - by Sahtiyan - 09-01-14, 06:00

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  TeamSpeak Sunucum Sunucu listesinde Gözükmüyor Suvalet5407 0 4,895 06-03-17, 22:35
Last Post: Suvalet5407
  teamspeak 3 bloody112 0 4,042 11-03-16, 11:03
Last Post: bloody112
  TeamSpeak 3 Yedek YARDIM jombit78 3 4,566 06-02-16, 23:05
Last Post: TeamSpeakEvi

Foruma Atla:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)
🔥 Bu Forumdan Popüler Konular
Ts3 Sağ üst tarafa reklam koymak — 27,750 görüntülenme, 5 cevap
Teamspeak 3 Failed to resolve hostname hatası — 19,411 görüntülenme, 3 cevap
Yatqa Hatası - Error Code : 2568 — 17,582 görüntülenme, 11 cevap
Teamspeak 3 icon sorunu — 17,491 görüntülenme, 1 cevap
TeamSpeak [ AFK Sorunu ] — 16,841 görüntülenme, 4 cevap