15-01-14, 21:58
Selamun aleykum Nefesim yazan yerleri acaba nasıl değiştirecegim SMA DAN VE AMX DAN FLN ANLAMIYORUM AMA SERVERİME YÜKLEMEK İSTİYORUM NEFESİM YAZAN YERLERİ XİR.CLAN OLARAK NASI DEGİSTİRECEM YARDIMCI OLABİLİRMİSNZ ???
|
Nefesim Shop | Orak Star Balyoz Testere |
|
|
« Next Oldest | Next Newest »
|
| Possibly Related Threads… | |||||
| Thread | Author | Replies | Views | Last Post | |
| Jailbreak Shop ( JbMenu + JbKayit + Jop ) | NiCoMeDiA | 715 | 181,482 |
27-03-20, 19:30 Last Post: Resul57 |
|
| Ingiliz Anahtarlı | JailBreak Advanced | Shop 3.4 | by nefret007 | nefret007 | 152 | 40,779 |
25-04-17, 09:23 Last Post: bahadirBey33 |
|
| Nefesim Shop | Altın Orak'lı | Buglar Fixlendi | CSPLaguede 'Tek | Nefesim | 63 | 28,763 |
09-11-16, 18:37 Last Post: nameofahmet |
|