Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
xR. Map Yapımına Geri Dönüyor!
#4
scarty dateline='' Wrote: İyi , banada jailbreak çocuk oyunu gibi gelmeye başladı ama sorun şu ki bizim milletimiz kolaya alışık olduğu için jail modundan sıkıldık ve çocuklar daha çok oynamaya başladı ben 2009 yılında 15-16 yaşının altında jail oynayan görmedim açıkçası Smile ne kadar kolaylaşırsa o kadar eğlencesi kalmaz mesela pro mod fazla gelişmedi ve hala playeri var.

%61 Pro haritası yapman daha iyi olur kararımca Smile

Evet bu sene içinde 2-3 tane çıkarmayı düşünüyorum. Fakat buna benzer haritalarda mutlaka oyuncunun gözünden bakmalıyız. O an player ne yapmalı ne etmeli diye. En son tasarımı düşünmeliyiz Smile

- - - - - - - - - -

ArdaReis dateline='' Wrote: Basebuilder mod yapıyormusun ?

BaseBuilder çok gelişmiş bir mod değil. Ayrıca çok karışık entitylerle uğraşmak istemiyorum.
"Türkiye'nin ilk ve tek Zombi Mod V2.0 Server!"

Facebook İletişim

__________________________________________________

Güncel IP:
95.173.173.180:27015
__________________________________________________
Reply


Messages In This Thread
Cevap: xR. Map Yapımına Geri Dönüyor! - by xRteam45 - 30-01-14, 18:02

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Geri Döndüm :) Tksharmely 5 2,444 12-05-15, 15:02
Last Post: messert
  TheRyan Geri Döndü! TheRyan~ 5 3,241 12-05-15, 14:46
Last Post: messert
  Hayathikayemle geri döndüm. 41aaa41 3 2,431 20-02-15, 04:35
Last Post: beoujolf

Foruma Atla:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)
🔥 Bu Forumdan Popüler Konular
Troll Bilimi / Komik Şakalar — 57,976 görüntülenme, 5 cevap
İlk Amatörlüğünüz — 29,605 görüntülenme, 92 cevap
Ramazan Bayramı — 23,707 görüntülenme, 4 cevap
JB Shop — 22,175 görüntülenme, 23 cevap