Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Lisans sorunu
#2
serveri kururken zaten sana veriyor password ve kodu onları kaybettiysen yapcak bişey yok tekrardan açıcaksın

lisansıda teamspeak.com dan alabilirsin.
Reply


Messages In This Thread
Lisans sorunu - by anilkeskin - 03-02-14, 05:07
Cevap: Lisans sorunu - by berkanmtn - 03-02-14, 18:04
Cevap: Lisans sorunu - by anilkeskin - 03-02-14, 19:27

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Ts3 oyunda ses gelmeme sorunu Ringo 0 6,785 03-03-16, 03:53
Last Post: Ringo
  Teamspeak 3 Linux server kapanma sorunu hynaen 4 8,442 16-01-16, 15:36
Last Post: CoderSimon
  Server list çıkmama sorunu Cresties 1 4,383 29-12-15, 19:50
Last Post: TeamSpeakEvi

Foruma Atla:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)
🔥 Bu Forumdan Popüler Konular
Ts3 Sağ üst tarafa reklam koymak — 27,753 görüntülenme, 5 cevap
Teamspeak 3 Failed to resolve hostname hatası — 19,412 görüntülenme, 3 cevap
Yatqa Hatası - Error Code : 2568 — 17,587 görüntülenme, 11 cevap
Teamspeak 3 icon sorunu — 17,497 görüntülenme, 1 cevap
TeamSpeak [ AFK Sorunu ] — 16,845 görüntülenme, 4 cevap