03-02-14, 19:27
pasaport ve kod tamam sadece lisans sorunu. Biraz daha detaylı yardım edebilir misiniz? Lisansı ücretle mi alıyorum nasıl alıyorum? veya özel olarak yardımcı olursanız sevinirim
|
Lisans sorunu
|
|
« Next Oldest | Next Newest »
|
| Messages In This Thread |
|
Lisans sorunu - by anilkeskin - 03-02-14, 05:07
Cevap: Lisans sorunu - by berkanmtn - 03-02-14, 18:04
Cevap: Lisans sorunu - by anilkeskin - 03-02-14, 19:27
|
| Possibly Related Threads… | |||||
| Thread | Author | Replies | Views | Last Post | |
| Ts3 oyunda ses gelmeme sorunu | Ringo | 0 | 6,785 |
03-03-16, 03:53 Last Post: Ringo |
|
| Teamspeak 3 Linux server kapanma sorunu | hynaen | 4 | 8,443 |
16-01-16, 15:36 Last Post: CoderSimon |
|
| Server list çıkmama sorunu | Cresties | 1 | 4,383 |
29-12-15, 19:50 Last Post: TeamSpeakEvi |
|