Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
maptan kaçmak nasıl oluyor? (ZombiEscape)
#1
bunun hakkında bilgi sahibi olan arkadaş varsa anlatsın lütfen.anlamayan arkadaşlar için açıklıyım : zombie escape (ze_xxx) amacı zombilerden kaçmak olan bir mod.bi el boyunca koşuyorsunuz ve en sonunda kaçışın olacağı yere geliyorsunuz.Bu tren helikopter uçak asansör veya basit bir oda bile olabiliyor.ctler kaçtıktan sonra mapta kalan ve kaçamayan herkez ölüyor.işte olay burda adamları bi araçla kaçırmak nasıl oluyor ve herkezin ölmesi nasıl oluyor? gametrackerdan map olarak ze_ diye aratın, ve servera girin ne demek istediğimi daha iyi anlarsınız.


edit : video bu https://www.youtube.com/watch?v=FeBe_XxG8aA
Reply


Messages In This Thread
maptan kaçmak nasıl oluyor? (ZombiEscape) - by lonely16 - 15-02-14, 02:59

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Bsp Wadı nasıl alınır ? JAYKO 0 4,586 20-12-16, 01:20
Last Post: JAYKO
  Wad'ımı vhe'ye nasıl tanıtıcam. ilker52 4 3,528 11-07-14, 21:05
Last Post: benerr

Foruma Atla:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)
🔥 Bu Forumdan Popüler Konular
VHE Kurşunu engelleyen duvar — 23,727 görüntülenme, 0 cevap
Hata var bulamıyorum — 16,084 görüntülenme, 7 cevap
VHE Wad Sorunu — 11,459 görüntülenme, 1 cevap
VHE En yaygın hatalar & Çözümler. — 8,009 görüntülenme, 0 cevap
sistem belirtilen dosyayı bulamıyor hatası — 7,954 görüntülenme, 5 cevap