Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Teamspeak 3 Orijinal Lisans?
#7
[TABLE="class: content_tabular, width: 85%"]
[TR="class: highlight"]
[TD] ATHP Application Fee[/TD]
[TD="width: 65, align: center"]$50 [SUP]1[/SUP][/TD]
[/TR]
[TR]
[TD] ATHP Tiered Pricing [SUP]2[/SUP][/TD]
[TD="width: 65, align: center"] [/TD]
[/TR]
[TR="class: highlight"]
[TD] 200 - 4999 slots[/TD]
[TD="width: 65, align: center"]$0.12
[/TD]
[/TR]
[/TABLE]

böyle yazmış yani, TL cinsinden başvuru ücreti yaklaşık 120 tl, her ay 512 lik alırsam 512*0.12= 61,44 $ ediyor keşke 30 lira olsa bu ne! herif aylık 150 tl ye orjinal lisans satıyor ben mi yanlışım. Alanınız yok mu athp lisans?
Reply


Messages In This Thread
Cevap: Teamspeak 3 Orijinal Lisans? - by cskarabela - 13-03-14, 17:14

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  TeamSpeak Sunucum Sunucu listesinde Gözükmüyor Suvalet5407 0 4,890 06-03-17, 22:35
Last Post: Suvalet5407
  teamspeak 3 bloody112 0 4,039 11-03-16, 11:03
Last Post: bloody112
  TeamSpeak 3 Yedek YARDIM jombit78 3 4,565 06-02-16, 23:05
Last Post: TeamSpeakEvi

Foruma Atla:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)
🔥 Bu Forumdan Popüler Konular
Ts3 Sağ üst tarafa reklam koymak — 27,750 görüntülenme, 5 cevap
Teamspeak 3 Failed to resolve hostname hatası — 19,407 görüntülenme, 3 cevap
Yatqa Hatası - Error Code : 2568 — 17,580 görüntülenme, 11 cevap
Teamspeak 3 icon sorunu — 17,490 görüntülenme, 1 cevap
TeamSpeak [ AFK Sorunu ] — 16,836 görüntülenme, 4 cevap