21-03-14, 00:18
(This post was last modified: 21-03-14, 12:38 by hasan06500.)
ellerine kollarına sağlık sen bu mapper liği iyi biliyon krdsm 
butonlarda önceki resimde gözükmüor ya ondan sıkıntı olur sandım gözüküyormuş şekilleri
bu mapla birlikte başka maplarınıda bekliyoruz
zaten şuan yaptıgın
jail_alonecity_v1
jail_dark_kampta oynuyoruz Serverde
Buda gelsinde tam olur

butonlarda önceki resimde gözükmüor ya ondan sıkıntı olur sandım gözüküyormuş şekilleri
bu mapla birlikte başka maplarınıda bekliyoruz

zaten şuan yaptıgın
jail_alonecity_v1
jail_dark_kampta oynuyoruz Serverde
Buda gelsinde tam olur

