Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
maptan kaçmak nasıl oluyor? (ZombiEscape)
#8
burası valve hammer bölümü arkadaşlar konuyu nereye taşıdınız?

IP var zaten. 46.45.168.12 Zombie Escape modu.

Ayrıca ben zombie escape modunu yazın yapıcam zaten telaş yapmayın Smile
"Türkiye'nin ilk ve tek Zombi Mod V2.0 Server!"

Facebook İletişim

__________________________________________________

Güncel IP:
95.173.173.180:27015
__________________________________________________
Reply


Messages In This Thread
Cevap: maptan kaçmak nasıl oluyor? (ZombiEscape) - by xRteam45 - 23-03-14, 02:13

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Bsp Wadı nasıl alınır ? JAYKO 0 4,609 20-12-16, 01:20
Last Post: JAYKO
  Wad'ımı vhe'ye nasıl tanıtıcam. ilker52 4 3,540 11-07-14, 21:05
Last Post: benerr

Foruma Atla:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)
🔥 Bu Forumdan Popüler Konular
VHE Kurşunu engelleyen duvar — 23,741 görüntülenme, 0 cevap
Hata var bulamıyorum — 16,180 görüntülenme, 7 cevap
VHE Wad Sorunu — 11,475 görüntülenme, 1 cevap
VHE En yaygın hatalar & Çözümler. — 8,014 görüntülenme, 0 cevap
sistem belirtilen dosyayı bulamıyor hatası — 7,957 görüntülenme, 5 cevap