Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Mntgameyi nasıl şikayet etcem?
#1
En Başta Söllüyüm Sakın Mntgame şerefsizine güvenmeyin.
ondan ts aldım 2 gün önce dedilerki serverlistte gözükcek ama en az 5pc de baktım görünmüyor serverlistte sordum onlara cevabını bulamadıkları için işim gücüm var dediler sonra hadi allah aşkına onuda geçtim sordum iconlar başkarında gözükmüyor dedim sonrada dediki bu sorunlar tek sende var (yalan) Sonradanda dediki eğer bu sorunları gidermek istiyorsan para vermelisin. hele görüyormusun taktiklerini allah belasını versin onların...

LÜTFEN ONLARI NASIL ŞİKAYET ETCEĞİMİ SÖLLEYİN.
Reply


Messages In This Thread
Mntgameyi nasıl şikayet etcem? - by yurisa - 12-04-14, 18:22

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  ddos koruması nasıl yaparım rasras98 4 5,592 12-12-15, 03:22
Last Post: Cresties
  Wındows serverlıste nasıl açılır cixle 3 5,029 04-05-15, 02:46
Last Post: buracat
  TS İP Giriş Portunu nasıl default yaparım darkes35 5 5,201 30-04-15, 23:07
Last Post: volkankalay

Foruma Atla:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)
🔥 Bu Forumdan Popüler Konular
Ts3 Sağ üst tarafa reklam koymak — 27,750 görüntülenme, 5 cevap
Teamspeak 3 Failed to resolve hostname hatası — 19,408 görüntülenme, 3 cevap
Yatqa Hatası - Error Code : 2568 — 17,581 görüntülenme, 11 cevap
Teamspeak 3 icon sorunu — 17,490 görüntülenme, 1 cevap
TeamSpeak [ AFK Sorunu ] — 16,838 görüntülenme, 4 cevap