Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bu Mod Zombi Server Açsak Tutarmi ?
#3
Bunun yerine Zombi Escape Aç Bence Acayip sarıyor.

Modun Amacı 32 Kişilik svnin hepsi dolu diyelim 32 Kişi aynı anda aynı yerde doğuyor aralarından 3-4 kişi zombi seçiliyor oyun başlıyor siz kaçmaya başlıyorsunuz zombiler 10 sn kadar bekliyor yollarda engeller var tahtaları kırıp zombileri aşağı düşürebiliyorsunuz kapıları butuonla kapatıyorsunuz zombi sizi yakalayıp öldürürse sizde zombi oluyorsunuz ct ler boyna kaçıyor küçük alan değil bir nevi yarış mapın başından sona gidilmesi sona ct vardığında buton oluyor o butona basınca Gemi , Helicopter , Uçak Gibi nesne geliyor ct onun içine biniyor eyer zombi tüm ctyi ele geçirememişse ve ct uçağa binmişse uçak kalkıp gidiyor ve oyun bitiyor.
Nefesim Fark Yaratırmı ?
Reply


Messages In This Thread
Cevap: Bu Mod Zombi Server Açsak Tutarmi ? - by Nefesim - 27-04-14, 07:41

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Yeni Kanal Cs 1.6 Server Saldırı Videoları a x e 0 6,511 26-03-18, 20:15
Last Post: a x e
  HLDS Server Nasıl Açılır lucas 1 5,617 09-06-16, 19:11
Last Post: CounterOyuncusu
  Server ip : 95.173.172.6 PRO PUBLİC ` Leomer 0 3,404 04-06-16, 19:33
Last Post: Leomer

Foruma Atla:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)
🔥 Bu Forumdan Popüler Konular
Troll Bilimi / Komik Şakalar — 57,980 görüntülenme, 5 cevap
İlk Amatörlüğünüz — 29,768 görüntülenme, 92 cevap
Ramazan Bayramı — 23,707 görüntülenme, 4 cevap
JB Shop — 22,182 görüntülenme, 23 cevap