Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Şurayi Kaldırmak istiyorum
#9
JDM dateline='' Wrote:
  1. Eklentiyi doğru yüklediğinden emin ol
  2. Sorunu önce kendinde ara
  3. Eğer tüm bunları yaptığın halde sorun yaşıyorsan eklentinin çalışmadığına dair yorum yap.

İşte buda eklentinin aktif/pasif hali.

[ATTACH=CONFIG]8101[/ATTACH][ATTACH=CONFIG]8102[/ATTACH]


jdm eline saglık Sorunu cözdüm cok saol.
Reply


Messages In This Thread
Şurayi Kaldırmak istiyorum - by Optimus - 29-04-14, 14:45
Cevap: Şurayi Kaldırmak istiyorum - by Optimus - 30-04-14, 09:27

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Üst Yazı istiyorum Sma DerenKurt 5 4,806 03-08-16, 20:32
Last Post: murat1366
  /adminfiyat yazınca admin fiyatlarının çıkmasını istiyorum. 7gulgun7 7 4,383 17-07-16, 18:01
Last Post: BYHAZARD7
  /adminol Pluginini İstiyorum :) al_99 50 14,864 21-02-15, 00:00
Last Post: eneskaraca55

Foruma Atla:


Users browsing this thread:
🔥 Bu Forumdan Popüler Konular
/redbull yazinca kissa yol — 191,069 görüntülenme, 11 cevap
SAY komutlarını bind tuşuyla yapmak — 68,484 görüntülenme, 5 cevap
Cs 1.6 Ct mic t gitmiyor — 55,288 görüntülenme, 5 cevap
Ben Kırmızı Admin Şapkası İsityorum Plugin+model — 43,672 görüntülenme, 120 cevap
JailBreak Ct Hook-Power1 — 42,315 görüntülenme, 8 cevap