Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[JB] İsyan Müziği [CT T YE VURUNCA BU ÇALSIN]
#16
Acaba şunu denedin mi kod içerisinde müzigin adresi ("jailbreak/isyan.wav") olarak geciyor Smile sound olarak deiştirip dene istersen bide
Reply


Messages In This Thread
Cevap: [JB] İsyan Müziği [CT T YE VURUNCA BU ÇALSIN] - by Copyz - 13-08-14, 23:16

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  [JB]CT'ye vurunca belirlediğimiz müzik çalsın Furkan Dize 22 11,976 16-06-18, 20:55
Last Post: bykicker
  [JB]: İsyan Müziği mehmett3031 21 11,940 03-08-16, 20:20
Last Post: murat1366
  [JB] Ct Vurunca Ekran Ortasında Mesaj oguzhan22 5 3,297 06-03-15, 03:28
Last Post: bireysel

Foruma Atla:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)
🔥 Bu Forumdan Popüler Konular
/redbull yazinca kissa yol — 191,064 görüntülenme, 11 cevap
SAY komutlarını bind tuşuyla yapmak — 68,473 görüntülenme, 5 cevap
Cs 1.6 Ct mic t gitmiyor — 55,274 görüntülenme, 5 cevap
Ben Kırmızı Admin Şapkası İsityorum Plugin+model — 43,338 görüntülenme, 120 cevap
JailBreak Ct Hook-Power1 — 42,301 görüntülenme, 8 cevap