13-08-14, 23:16
Acaba şunu denedin mi kod içerisinde müzigin adresi ("jailbreak/isyan.wav") olarak geciyor
sound olarak deiştirip dene istersen bide
sound olarak deiştirip dene istersen bide
|
[JB] İsyan Müziği [CT T YE VURUNCA BU ÇALSIN]
|
|
« Next Oldest | Next Newest »
|
| Possibly Related Threads… | |||||
| Thread | Author | Replies | Views | Last Post | |
| [JB]CT'ye vurunca belirlediğimiz müzik çalsın | Furkan Dize | 22 | 11,976 |
16-06-18, 20:55 Last Post: bykicker |
|
| [JB]: İsyan Müziği | mehmett3031 | 21 | 11,940 |
03-08-16, 20:20 Last Post: murat1366 |
|
| [JB] Ct Vurunca Ekran Ortasında Mesaj | oguzhan22 | 5 | 3,297 |
06-03-15, 03:28 Last Post: bireysel |
|