12-10-14, 01:52
Peki Sol üst köşedeki harita tuşuna bas ordan harita özelliklerine tıkla Map Description / title ye tıkla oraya snow yaz bakalım birde boyle deneyelım dostum
|
Bsp çıkarırken hata
|
|
« Next Oldest | Next Newest »
|
| Messages In This Thread |
|
Bsp çıkarırken hata - by ase57 - 08-10-14, 20:01
Cevap: Bsp çıkarırken hata - by Marshall Lee - 12-10-14, 01:52
Cevap: Bsp çıkarırken hata - by looly - 17-12-14, 21:12
|
| Possibly Related Threads… | |||||
| Thread | Author | Replies | Views | Last Post | |
| Hata var bulamıyorum | ase57 | 7 | 16,178 |
31-03-15, 21:57 Last Post: ase57 |
|
| Resgen hata [ACİL YARDIM] | peerage | 1 | 3,683 |
31-01-15, 22:08 Last Post: Lakaporta |
|
| mapimi açinca could not ... diye bi hata çıkıyor | looly | 1 | 6,348 |
27-12-14, 17:03 Last Post: Emir34 |
|