Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Merhaba , Bir Bakarmısınız.
#1
Selamun Aleyküm iyi günler. Beyler Bir sorunum var lütfen yardımcı olun 64 Bit bir vds var fakat teamspeak3 kurduk Lisans olmadıgı içinde slot sayısını yükseltemiyoruz ve bu yüzden sıkıntı çekiyoruz çalışan lisans olan varmı elinde acaba LÜtfen yardımcı olsun Smile
Reply


Messages In This Thread
Merhaba , Bir Bakarmısınız. - by Copyz - 03-11-14, 19:56

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Arkadaşlar Bakarmısınız heartles39 0 3,187 10-10-15, 03:25
Last Post: heartles39
  Merhaba Arkadaşlar. duffy 2 5,167 23-01-14, 15:29
Last Post: BartinBilisim
  Acil bakarmısınız arkadaşlar lütfen.. sergen13141 1 4,913 04-01-14, 13:17
Last Post: BartinBilisim

Foruma Atla:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)
🔥 Bu Forumdan Popüler Konular
Ts3 Sağ üst tarafa reklam koymak — 27,749 görüntülenme, 5 cevap
Teamspeak 3 Failed to resolve hostname hatası — 19,405 görüntülenme, 3 cevap
Yatqa Hatası - Error Code : 2568 — 17,548 görüntülenme, 11 cevap
Teamspeak 3 icon sorunu — 17,490 görüntülenme, 1 cevap
TeamSpeak [ AFK Sorunu ] — 16,836 görüntülenme, 4 cevap