Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
server'e bişeyler oluyor
#2
jb bugu derkennasıl hpde buyuk ıhtımalle vsde shoptan hp cekıyodur revlenıreknde altan amx kodu gecıyormu yoksa oto mu birde süre 0.00 olunca retry çekerlerse oto revlenirler
Reply


Messages In This Thread
server'e bişeyler oluyor - by AoenFlux - 07-11-14, 22:21
Cevap: server'e bişeyler oluyor - by Nopain - 08-11-14, 01:00

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Server Reklamı Yapmak ! winTe 13 14,109 22-05-15, 15:53
Last Post: figo2121
  Server adı ve gün plugini highscream 24 16,837 12-05-15, 17:27
Last Post: ase57
  Jail Serverime Paraşüt Ekliyorum Ama Server De E Ye Basınca Açılmıyor Yrdım Ederminiz boby123 8 10,293 20-02-15, 04:14
Last Post: beoujolf

Foruma Atla:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)
🔥 Bu Forumdan Popüler Konular
/redbull yazinca kissa yol — 191,067 görüntülenme, 11 cevap
SAY komutlarını bind tuşuyla yapmak — 68,479 görüntülenme, 5 cevap
Cs 1.6 Ct mic t gitmiyor — 55,279 görüntülenme, 5 cevap
Ben Kırmızı Admin Şapkası İsityorum Plugin+model — 43,526 görüntülenme, 120 cevap
JailBreak Ct Hook-Power1 — 42,304 görüntülenme, 8 cevap