Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
TeamSpeak3 kurulum sonrası token gelmiyor
#1
Merhaba arkadaşlar aldığım vps sunucu sonrası başarılı bir şekilde TS kurdum ancak TS sürümü en son(3.0.11.1) olan bu sürümde token gelmiyor ve sunucu açılmıyor 3.0.6.1. sürümünde token sıkıntısız geliyor ve sunucu açılıyor acaba sıkıntı neyden kaynaklanmaktadır?
Yeni sürüm kullanmak istememim nedeni;TS açılırken sürüm güncellemesi için bir uyarı geliyor

Not:Ayrıca Puttyden wget komutu ile sunucuya dosya transferi edemiyorum bağlantı zaman aşımına uğruyor, FTPden dosyaları atıp kuruyorum.

Son bir soru daha;Lisansım yok eğer lisans almazsam ne olur?,satış yapmayacagım.
Reply


Messages In This Thread
TeamSpeak3 kurulum sonrası token gelmiyor - by Dream592 - 02-12-14, 02:44

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Teamspeak3 Yedek Acil. Copyz 2 9,860 08-01-17, 18:33
Last Post: Moshimoto11
  [YARDIM]TeamSpeak3 Lgsl Kurulumu hakikat94 12 8,959 29-06-16, 15:42
Last Post: salihclskn
  Teamspeak3 | 2saatte bir kapanıyor. mami38 2 6,917 15-03-16, 02:00
Last Post: TeamSpeakEvi

Foruma Atla:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)
🔥 Bu Forumdan Popüler Konular
Ts3 Sağ üst tarafa reklam koymak — 27,736 görüntülenme, 5 cevap
Teamspeak 3 Failed to resolve hostname hatası — 19,401 görüntülenme, 3 cevap
Teamspeak 3 icon sorunu — 17,489 görüntülenme, 1 cevap
Yatqa Hatası - Error Code : 2568 — 17,475 görüntülenme, 11 cevap
TeamSpeak [ AFK Sorunu ] — 16,834 görüntülenme, 4 cevap