26-01-15, 18:25
İyi günler arkadaşlar başlıkta da belirttiğim gibi elinde mevcut yedeği olan varsa atabilir mi?
|
Teamspeak 3 Açıksız Yetki&Oda Yedek aranıyor.
|
|
« Next Oldest | Next Newest »
|
| Messages In This Thread |
|
Teamspeak 3 Açıksız Yetki&Oda Yedek aranıyor. - by AiWenDiL - 26-01-15, 18:25
Cevap: Teamspeak 3 Açıksız Yetki&Oda Yedek aranıyor. - by MeTeTR - 01-02-15, 12:32
|
| Possibly Related Threads… | |||||
| Thread | Author | Replies | Views | Last Post | |
| TeamSpeak 3 | 100 tane sunucu çekilişi! | FiratcanUlukaya | 0 | 5,566 |
18-02-18, 02:22 Last Post: FiratcanUlukaya |
|
| Teamspeak 3 Bayi Yedeği | oadresim | 1 | 10,119 |
05-01-18, 04:54 Last Post: sasplk |
|
| TeamSpeak3 | Whisper Kullanabilecek Yetki Ayari | berkanmtn | 7 | 7,223 |
25-09-17, 23:20 Last Post: adonish |
|