Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[PACK] Tum Pluginlerimi Paylasiyorum
#13
güzel indirdim kurdum sagol ama menü olarak göstermiyor yazı menüsü olarak gösteriyor yani resim yok sadece yazılar var nasıl düzeltcez HLDS SERVER benimki.

- - - - - - - - - -

teammenu için yazdım.
[Image: sigpic34973_1.gif]
Reply


Messages In This Thread
Cevap: [PACK] Tum Pluginlerimi Paylasiyorum - by XJohnstoNX - 04-06-15, 02:54

Foruma Atla:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)
🔥 Bu Forumdan Popüler Konular
cs 1.6 paraşüt pluginini ekleyemiyorum. — 24,927 görüntülenme, 0 cevap
Bedava Jailbreak Menüsü Buyurun — 24,716 görüntülenme, 7 cevap
[JB] Pit10 [SAH] - Furkan Dize'nin Özel Plugin Paketi — 21,759 görüntülenme, 26 cevap
Eklenti Onaylanma Şartları — 21,080 görüntülenme, 32 cevap
Base Builder Son Versiyon /bbmenu — 11,025 görüntülenme, 3 cevap