Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Merhaba
#1
Merhaba benim 32 GB ramlık sunucum var cs 1.6 server kurmak istiyorum en sağlıklısı Windows mu Linux mu Windows'sa hangi sürüm veya linuxde debian mı centos mu ubuntumu sağlam Linux kurma linki verebilcek varmı oyunyöneticisi hangi işletim sistemi kullanıyor veya kingofcs onu bilmiyorum rica etsem hangi işletim sisteminde daha sağlam serverim olur sorunsuz Linux centos mu debianmı ubuntumu yoksa Windows mu cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
Reply


Messages In This Thread
Merhaba - by RexSoNx - 22-08-15, 15:37

Foruma Atla:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)
🔥 Bu Forumdan Popüler Konular
Centos 7 port sorunu — 26,596 görüntülenme, 1 cevap
Steam id ye ban nasıl atılır? — 17,891 görüntülenme, 8 cevap
Oto servera girme — 14,414 görüntülenme, 14 cevap
Koyu yesıl radar — 13,423 görüntülenme, 1 cevap
Klavye Sorunu Düzeltme — 12,006 görüntülenme, 0 cevap