Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Teamspeak 3 için VDS arıyorum.
#2
türkden makina alınmaz bence alcaksansan sadece ts3 ts3.centerdan al bence paneli falan gayet güzel tavsiye ederim he dersen illa vds alacaksanda alma bence Tongue
BLackMaN

Fikirler Kurşun İşlemez


Skype Buraktaker

Reply


Messages In This Thread
Cevap: Teamspeak 3 için VDS arıyorum. - by blackmanakrep - 24-08-15, 01:22

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  TeamSpeak 3 | 100 tane sunucu çekilişi! FiratcanUlukaya 0 5,561 18-02-18, 02:22
Last Post: FiratcanUlukaya
  Teamspeak 3 Bayi Yedeği oadresim 1 10,119 05-01-18, 04:54
Last Post: sasplk
  Sizin İçin Oda Şekilleri BKDogan42 0 6,141 14-10-17, 23:15
Last Post: BKDogan42

Foruma Atla:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)
🔥 Bu Forumdan Popüler Konular
TeamSpeak 3 Oda Şekilleri — 129,320 görüntülenme, 9 cevap
TeamSpeak3 | İkon Paketi [TOPLU] — 123,354 görüntülenme, 41 cevap
Ts3 - toplu poke,çekme,kickleme — 94,547 görüntülenme, 60 cevap
TeamSpeak 3 Yetki Sistemi [Yeni Açıksız] — 51,619 görüntülenme, 18 cevap
TeamSpeak3 Toplu Yedek Seti — 51,034 görüntülenme, 35 cevap