14-09-15, 23:03
model eksik diyor bu kadarını anlamıyorsan hiç server açma daha iyi admin pelerin devre dışı bırak yada modeli indir valve/cstrike/models atarsın.
|
admin pelerin yüklenirken hata?
|
|
« Next Oldest | Next Newest »
|
| Messages In This Thread |
|
admin pelerin yüklenirken hata? - by cs16oyun - 14-09-15, 14:17
Cevap: admin pelerin yüklenirken hata? - by XJohnstoNX - 14-09-15, 23:03
|
| Possibly Related Threads… | |||||
| Thread | Author | Replies | Views | Last Post | |
| csgo server kurarken hata | DamnCase | 0 | 5,334 |
26-12-15, 11:25 Last Post: DamnCase |
|
| Servera sxe hata ! | tunahan1 | 2 | 4,891 |
19-07-15, 05:49 Last Post: berk3165 |
|
| Arkadaşlar Serverimde Bir Hata Var ? | adsizdj | 4 | 9,545 |
20-04-15, 23:13 Last Post: XJohnstoNX |
|