Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Herkeze selamlar
#1
Arkadaslar ben Danger cs 1.6 en iddali komutcularindanimdir. Yani en kötü kendimi böyle çünkü verdiğim çoğu komutta server 32 çektirdim. Eskiler bilir su an kapandigi icin reklam olmicak bi tabir kullanacağım ben red army komutcusu ve jailcisiydim. Ama su an kapandigindan reklam olmayacağını düşünüyorum. İlk oyuna orda basladim ve su an baska kardes bi serverda kpmutcu adminim. Yani ben kısaca buyum. Sizide tanimak isterim.
Reply


Messages In This Thread
Herkeze selamlar - by IDangerI - 05-04-16, 00:19

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Herkese Selamlar h0tm4chine 0 3,548 02-01-17, 19:13
Last Post: h0tm4chine
  Herkeze selamlar IDangerI 0 3,136 05-04-16, 00:21
Last Post: IDangerI
  Selamlar spanker 1 3,612 08-11-15, 13:15
Last Post: Schwertle_vbulletin4_import1

Foruma Atla:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)
🔥 Bu Forumdan Popüler Konular
Konu Açmadan Okuyunuz! — 33,999 görüntülenme, 9 cevap
NiCoMeDiA — 18,331 görüntülenme, 41 cevap
Merhaba - Android34 — 13,746 görüntülenme, 4 cevap
Herkese Merhaba Ben fenerbahce07... — 9,814 görüntülenme, 38 cevap
Merhaba Beyler — 8,896 görüntülenme, 4 cevap