Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Fotorfada verdimin aynısını istiyorum
#7
slexy dateline='' Wrote: tamam işte CSM JailBreak Bot bu her yerde tanırım.Forumda vardır araştır.

Yesinler CSMBotu lamer birisi yaptı daha php bilmiyor eziğin tekidir csmbotu yapan sevmem :/
boşuna imza atmama gerek yok bilgisiz insanlar çok bildiğini sanarak atıyorlar zaten kirli mürekep ile.
Reply


Messages In This Thread
[No subject] - by sadece3harf - 23-02-12, 20:04
[No subject] - by serkan1121 - 23-02-12, 20:10
[No subject] - by slexy - 23-02-12, 20:20
[No subject] - by serkan1121 - 23-02-12, 20:27
[No subject] - by slexy - 23-02-12, 20:38
[No subject] - by Losteps - 23-02-12, 20:45
[No subject] - by slexy - 23-02-12, 21:06
[No subject] - by NiCoMeDiA - 23-02-12, 21:12
[No subject] - by serkan1121 - 23-02-12, 21:17
[No subject] - by NiCoMeDiA - 23-02-12, 22:23

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Üst Yazı istiyorum Sma DerenKurt 5 4,775 03-08-16, 20:32
Last Post: murat1366
  /adminfiyat yazınca admin fiyatlarının çıkmasını istiyorum. 7gulgun7 7 4,380 17-07-16, 18:01
Last Post: BYHAZARD7
  Bu /JBMENU 'nün Aynısını Arıyorum mustafaceceli 31 18,208 17-07-16, 17:45
Last Post: BYHAZARD7

Foruma Atla:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)
🔥 Bu Forumdan Popüler Konular
/redbull yazinca kissa yol — 191,059 görüntülenme, 11 cevap
SAY komutlarını bind tuşuyla yapmak — 68,460 görüntülenme, 5 cevap
Cs 1.6 Ct mic t gitmiyor — 55,263 görüntülenme, 5 cevap
Ben Kırmızı Admin Şapkası İsityorum Plugin+model — 42,822 görüntülenme, 120 cevap
JailBreak Ct Hook-Power1 — 42,289 görüntülenme, 8 cevap