26-02-12, 22:20
Rizelea53 dateline='' Wrote: Birkaç şey sormak istiyorum :
Özel seviyei, b ve z yetkilerini açıklar mısın ? Pek fazla bbir şey anlamadım da ? Yardımcı olursan süper olur ?
"b"yetkisi oyuncunun server'da slot yetkilerini kullanmasına yarar yani server 30+2 iken 30 kişiden sonra normal userler giremez ama bu yetkiye sahip olanlar girebilir...
"z"Yetkisi ise normal oyuncu yetkisidir , bir yararı yokdur. Bu yüzden yetkililere verilmez.
Csplague.com

