Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
sxe local ban menüsü istiyorum
#1
sxe local ban attıktan sonra banları temizlemek icin server sahibi cfg yi temizlemesi gerekiyor. fakat ben bunu adminlerin de yapmasını istiyorum bu yüzden amx_unbanmenu gibi bir menu olmasını istiyorum oradan sxe local banları temizleyebilelim istiyorum ben unbanmenu uzerınden denedim beceremedim yardım bekliyorum.
Reply


Messages In This Thread
sxe local ban menüsü istiyorum - by shakespeare - 15-03-12, 00:06

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Üst Yazı istiyorum Sma DerenKurt 5 4,776 03-08-16, 20:32
Last Post: murat1366
  /adminfiyat yazınca admin fiyatlarının çıkmasını istiyorum. 7gulgun7 7 4,382 17-07-16, 18:01
Last Post: BYHAZARD7
  Sağlam Bi Ct Silah Menüsü MintonS 3 4,905 12-05-15, 15:00
Last Post: messert

Foruma Atla:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)
🔥 Bu Forumdan Popüler Konular
/redbull yazinca kissa yol — 191,059 görüntülenme, 11 cevap
SAY komutlarını bind tuşuyla yapmak — 68,463 görüntülenme, 5 cevap
Cs 1.6 Ct mic t gitmiyor — 55,266 görüntülenme, 5 cevap
Ben Kırmızı Admin Şapkası İsityorum Plugin+model — 42,862 görüntülenme, 120 cevap
JailBreak Ct Hook-Power1 — 42,289 görüntülenme, 8 cevap