12-04-12, 22:41
Schwertle dateline='' Wrote: bu işler böyle..Zamanında iyi verim alıyorduk. Böyle dalgalanmalar olur. Elbet karşılığını alrıız.
İnş. alırız
ama çekecek video kalmasa bile ben üretirim o zaman (l) Yıkılmadım Ayaktayım :* Yıkılmadık Ayaktayız
iletişim = [email protected]
![[Image: sigpic4057_17.gif]](https://www.csplague.com/signaturepics/sigpic4057_17.gif)
www.CSPlague.com
![[Image: sigpic4057_17.gif]](https://www.csplague.com/signaturepics/sigpic4057_17.gif)
www.CSPlague.com

