17-03-12, 02:28
Baya bir emek harcandığı belli oluyor bence belirli bir ücret karşılığında piyasa sunsanız köşeyi dönersiniz
---------- Alttaki Mesaj Zamani 00:28 ---------- Önceki Mesaj Zamani 00:27 ----------
Sende haklısın ama gene fikrimi bir düşün !
---------- Alttaki Mesaj Zamani 00:28 ---------- Önceki Mesaj Zamani 00:27 ----------
peNgueN dateline='' Wrote: Ücretsiz Sadece amxx Dosyası Paylaşılıcak . Bu Dünyada Herşey Para Değil
Sende haklısın ama gene fikrimi bir düşün !

Counter var dediler uçarak geldik !


