Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
GS - FB Maç Hakkında Düşünceleriniz
#3
Rizelea53 dateline='' Wrote: Arkadaşlar maç bitti. Maçı izleyen arkadaşlar ve düşüncesini söylemek isteyen arkadaşlar var ise bizimle paylaşabilirler.

Açıkcası benim düşüncem ilk yarı FB'nin 2. Yarı Gs'nin di Big Grin
_____________________________________________________________________________________

Rizelea53 2 takıma da başarılar diler ! Big Grin

Asılda 1.yarı da fenerin değildi sadece ilk 25 dk fenerindi gs nin hakkıydı bu mac fakat olan oldu söylicek bişi yok Smile
[Image: 2mjk0.png]
İletişim : [email protected]
[Image: 1925297303.png]
Reply


Messages In This Thread
Cevap: GS - FB Maç Hakkında Düşünceleriniz - by scRewy- - 18-03-12, 02:21

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Counter Strike 1.6 - Wolfteam Kurt Avı Mod ( düşünceleriniz ) peNgueN 48 28,321 31-01-18, 01:01
Last Post: abuzer444
  Csgo bet hakkında DoktorbuNe 0 11,425 20-12-16, 03:12
Last Post: DoktorbuNe
  Mouse hakkında ilginç sorun! liqhts07 0 2,908 20-03-16, 18:40
Last Post: liqhts07

Foruma Atla:


Users browsing this thread:
🔥 Bu Forumdan Popüler Konular
Troll Bilimi / Komik Şakalar — 57,975 görüntülenme, 5 cevap
İlk Amatörlüğünüz — 29,232 görüntülenme, 92 cevap
Ramazan Bayramı — 23,680 görüntülenme, 4 cevap
JB Shop — 22,127 görüntülenme, 23 cevap