18-03-12, 02:21
Rizelea53 dateline='' Wrote: Arkadaşlar maç bitti. Maçı izleyen arkadaşlar ve düşüncesini söylemek isteyen arkadaşlar var ise bizimle paylaşabilirler.
Açıkcası benim düşüncem ilk yarı FB'nin 2. Yarı Gs'nin di![]()
_____________________________________________________________________________________
Rizelea53 2 takıma da başarılar diler !![]()
Asılda 1.yarı da fenerin değildi sadece ilk 25 dk fenerindi gs nin hakkıydı bu mac fakat olan oldu söylicek bişi yok


![[Image: 2mjk0.png]](https://d1202.hizliresim.com/u/c/2mjk0.png)
![[Image: 1925297303.png]](https://www.speedtest.net/result/1925297303.png)