Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Foruma giremememin sebebi
#1
Evet arkadaşlar en az 2 haftadır foruma giremiyorum. Bunun sebebi dersler ve internetin kapanmasıdır. İnternet aldık daha yeni...

Moderatörlüğümü almadığınız için teşekkürler...
Başı boş kalıp tutuşunca etekler sahibine döner tüm köpekler.

[url=https://i.imgur.com/1o9OH.gif][/URL][Image: sigpic1308_1.gif]
Reply


Messages In This Thread
Foruma giremememin sebebi - by ByGrafik - 21-03-12, 20:04
Cevap: Foruma giremememin sebebi - by Eien - 21-03-12, 20:08

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Foruma Yeni Oyun Bölümleri Açılsın ? buracat 0 4,715 16-05-14, 01:43
Last Post: buracat
  Foruma reklam geldi hayırlı olsun scarty 1 2,986 04-03-14, 18:58
Last Post: antika31
  Okuldan Foruma Girmek Ayrı Bir Zevk 2 2,532 24-05-12, 18:24
Last Post: tebiii23

Foruma Atla:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)
🔥 Bu Forumdan Popüler Konular
Troll Bilimi / Komik Şakalar — 57,976 görüntülenme, 5 cevap
İlk Amatörlüğünüz — 29,355 görüntülenme, 92 cevap
Ramazan Bayramı — 23,680 görüntülenme, 4 cevap
JB Shop — 22,134 görüntülenme, 23 cevap