Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kaçış
#2
Quote:Ozan Süper Kaçıyo bunda bi sorun yokda Bi bunny yapamıo qweqwe

bunny yapamıyor diye bişe yok. bunny yapmak fps'ye bakar ve fps 60 70 arası dolaşıyor.

oyuna direk gir fsp 100 felan oluyor bunny yap sonra forumdan yakala.cfg indir o senin fps'ni 220 lerde bişe yapıcak tekrar bunny yap ozaman farkı anlarsın.
Legend Young

Skype: ozan_secgin96
Reply


Messages In This Thread
Kaçış - by ~aLone~ - 07-01-12, 15:41
[No subject] - by NiCoMeDiA - 07-01-12, 23:50
[No subject] - by ~aLone~ - 08-01-12, 00:41
[No subject] - by NiCoMeDiA - 08-01-12, 02:29

Foruma Atla:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)
🔥 Bu Forumdan Popüler Konular
Troll Bilimi / Komik Şakalar — 57,975 görüntülenme, 5 cevap
İlk Amatörlüğünüz — 29,197 görüntülenme, 92 cevap
Ramazan Bayramı — 23,680 görüntülenme, 4 cevap
JB Shop — 22,126 görüntülenme, 23 cevap