03-04-12, 22:05
Bir resim koysaydın daha iyi olur ilk konun hayırlı olsun ama daha renkli ve resimlikonular açarsan sevinirim 
Şu an benim yazıdığım gibi

Şu an benim yazıdığım gibi
iletişim = [email protected]
![[Image: sigpic4057_17.gif]](https://www.csplague.com/signaturepics/sigpic4057_17.gif)
www.CSPlague.com
![[Image: sigpic4057_17.gif]](https://www.csplague.com/signaturepics/sigpic4057_17.gif)
www.CSPlague.com

