Yaa beyler hazır üçümüzde burdayız
Kaptan map yapıcaktıkya beraber mst... da destek olsunmu 
Hem ne zaman yapıcaz ya yaza doğru dedin sonbahara geçicez
Hem video lara başlıcam ben ya kaç haftadır çekmiyorum yarın iki tane çekerim inş.
ama 1 tanede ola bilir :p(b)
Kaptan map yapıcaktıkya beraber mst... da destek olsunmu 
Hem ne zaman yapıcaz ya yaza doğru dedin sonbahara geçicez

Hem video lara başlıcam ben ya kaç haftadır çekmiyorum yarın iki tane çekerim inş.
ama 1 tanede ola bilir :p(b)
iletişim = [email protected]
![[Image: sigpic4057_17.gif]](https://www.csplague.com/signaturepics/sigpic4057_17.gif)
www.CSPlague.com
![[Image: sigpic4057_17.gif]](https://www.csplague.com/signaturepics/sigpic4057_17.gif)
www.CSPlague.com

