18-04-12, 14:56
mstfykvn dateline='' Wrote: ya no ip sayılı ip yi sabitliyormu ? eminmisin?
Arkadaş haklı IP Protokolü sabitlenemez anca internet hizmetlerini arayarak sabit ip alabilirsin.. İnternette program gibi şeylerle sabitleyemessinki mümkün değil .
No-İp sadece sabit bir domain kurar ve ondan arkadaşın bilgisayarına bağlanırsın ama bu domain paneli desteklemediği için sorun ortaya çıkarır.Yani üşenme her ip degistiginde bak öğren çok mu zor ? Zaten no-ip ' te üşengeçler için altın kural olmuş artık...


![[Image: 4rrzd.png]](https://b1204.hizliresim.com/w/q/4rrzd.png)