Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bir Zamanlar Metin2 Oynardık :)
#3
Benim pvpm var halis .d

Aslında ortak olup açmak lazım..
[Image: 4rrzd.png]

berXamet ' e teşekkürler.
Reply


Messages In This Thread
Cevap: Bir Zamanlar Metin2 Oynardık :) - by jeLibon - 18-04-12, 14:57

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Beyler Metin2 ile ilgil ama ;( aykutt 0 3,389 11-08-14, 21:17
Last Post: aykutt
  metin2 pvp server kurma ? locopitpi23 1 3,239 28-08-13, 06:41
Last Post: scarty
  Ga Avatar Metin2 ~aLone~ 3 3,452 26-11-12, 12:32
Last Post: melih21232

Foruma Atla:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)
🔥 Bu Forumdan Popüler Konular
Troll Bilimi / Komik Şakalar — 57,976 görüntülenme, 5 cevap
İlk Amatörlüğünüz — 29,613 görüntülenme, 92 cevap
Ramazan Bayramı — 23,707 görüntülenme, 4 cevap
JB Shop — 22,178 görüntülenme, 23 cevap