Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Arkadaşlar Benden Öneri Kesin bakın
#6
Schwertle dateline='' Wrote: adam çalışma ortamından şikayetçi.. Belki destek ekibi ve serverları güzeldir ?

Yok arkadasımında orda serveri var pek begenmedim yani server güzel degil bazı sever vardıki çok begenilir. bazı server vardırki az begenilir ben az begendim işte ama idare eder çok kötüde degil
[Image: 4rrzd.png]

berXamet ' e teşekkürler.
Reply


Messages In This Thread
Cevap: Arkadaşlar Benden Öneri Kesin bakın - by jeLibon - 20-04-12, 16:07

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Selam benden eskisi varmı :D onur0107 8 11,184 28-03-21, 00:22
Last Post: xraid
  Setup yapmayı bılen arkadaslar varmı bercp1 2 8,251 11-04-16, 19:05
Last Post: bercp1
  Benden Büyük Black Eyed Peas Hayranı Varmı :D compLexLife 4 3,887 14-07-15, 22:40
Last Post: kalamura18

Foruma Atla:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)
🔥 Bu Forumdan Popüler Konular
Troll Bilimi / Komik Şakalar — 57,988 görüntülenme, 5 cevap
İlk Amatörlüğünüz — 30,096 görüntülenme, 92 cevap
Ramazan Bayramı — 23,710 görüntülenme, 4 cevap
JB Shop — 22,190 görüntülenme, 23 cevap