Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
GTX 680 Ve GTX 590'i SLI yaptım :=)
#4
bende yazın bilgisayarı donatcam butce 1200 tl flan ne onerırsınız ?
Reply


Messages In This Thread
Cevap: GTX 680 Ve GTX 590'i SLI yaptım :=) - by Lagger - 03-06-12, 20:18

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Valve Hammer Editor resimleri unuttuk dediler yaptım halis :) CryTek 7 2,639 12-05-15, 14:47
Last Post: messert
  Geçende Yaptım Manyak Oldu Resmim Bak CryTek 4 3,321 06-05-12, 20:45
Last Post: CryTek
  yeni rütbe yaptım inşallah beğenirsiniz süper oldu bence CryTek 11 4,213 15-04-12, 22:59
Last Post: smt287

Foruma Atla:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)
🔥 Bu Forumdan Popüler Konular
Troll Bilimi / Komik Şakalar — 57,975 görüntülenme, 5 cevap
İlk Amatörlüğünüz — 29,160 görüntülenme, 92 cevap
Ramazan Bayramı — 23,677 görüntülenme, 4 cevap
JB Shop — 22,125 görüntülenme, 23 cevap