Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
GTX 680 Ve GTX 590'i SLI yaptım :=)
#8
Lagger dateline='' Wrote: 8 gb ram yapacagıma ekran kartı alırım zaten işlemci olarak bana öneri lazım i5 3.2 ghz alsam yeter mı ?
Senin durumuna bağlı o ama bana göre yeter tabi ben oyunları seyrek durumda oynadığım için.

CryTek dateline='' Wrote: Tabikide Nvidia MSI GeForce GTS 450 Cyclone - 240 TL hem ucuz hem güçlü tavsiyem sana bu Smile

Benimde tavsiyem bu ama eğer parayı biraz daha 400 tl kadar yükseltirsek bilgisayarının maksimum güçte HD olarak görüntü verecek ekran kartları var.

Lagger dateline='' Wrote: bende yazın bilgisayarı donatcam butce 1200 tl flan ne onerırsınız ?
bana özel mesj at 32 bit' mi istiyorsun 64 mü? ona göre uygun fiyatta birşey bulabilirim.

CryTek dateline='' Wrote: o bişeymi olum benim arkadaşta crysis serisi 1 warhead 2 gta 1 2 3 vice city san andreas 4 ve diğer battlefed 3 assasin cred revolitions oyunları var hepsi en yüksek kalitede hemde hiç kasmıyor sıfır kasma 10000 FPS oyun keyfi çatıyor Big Grin

Nvidia değildir o ozaman. Çünkü nvidia'nın HQ ekran kartları 4000 tl nin altında yok ama parasına değer birşey.

---------- Alttaki Mesaj Zamani 15:53 ---------- Önceki Mesaj Zamani 15:50 ----------

Eğer bilgisayarın DDR 3 veya 5 bellek taşırsa ekran kartı ve DDR3 almanı tavsiye ederim tabi 1200 TL nin biraz dışına çıkabilir (bknz : 1750 TL gözden çıkartmanız gerekebilir.)

Valla ben casper nirvana aldım hiç kullanışlı görmedim parçalarını 4000 liraya pcyi baştan dizdim her parçasını 700 tl üstü almışımdır abartmak olmasında zaten pahalı olan parçaları değiştirmedim. Sizde benimki gibi yaparsanız çok yüksek kalite performansı alabilirsiniz.
[Image: 4rrzd.png]

berXamet ' e teşekkürler.
Reply


Messages In This Thread
Cevap: GTX 680 Ve GTX 590'i SLI yaptım :=) - by jeLibon - 04-06-12, 16:53

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Valve Hammer Editor resimleri unuttuk dediler yaptım halis :) CryTek 7 2,656 12-05-15, 14:47
Last Post: messert
  Geçende Yaptım Manyak Oldu Resmim Bak CryTek 4 3,357 06-05-12, 20:45
Last Post: CryTek
  yeni rütbe yaptım inşallah beğenirsiniz süper oldu bence CryTek 11 4,247 15-04-12, 22:59
Last Post: smt287

Foruma Atla:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)
🔥 Bu Forumdan Popüler Konular
Troll Bilimi / Komik Şakalar — 57,983 görüntülenme, 5 cevap
İlk Amatörlüğünüz — 29,974 görüntülenme, 92 cevap
Ramazan Bayramı — 23,709 görüntülenme, 4 cevap
JB Shop — 22,186 görüntülenme, 23 cevap