Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Clan Kuruyorum Arkadaşlar Cs.1.6 İçeri !!
#5
Big Grin bilader eğer işi ilerletirsek niye katılmayalım ??! Bizim cafeye qel adamlar kopuyor qeçen team olarak hesap yptk 5 takımla kazandk takımlar ezq olsa Big Grin biz katılırız burdakilerle Big Grin sen rahat ol yani..
Reply


Messages In This Thread
Cevap: Clan Kuruyorum Arkadaşlar Cs.1.6 İçeri !! - by tebiii23 - 05-06-12, 13:18

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  Servere clan arıyoruz. onifit 0 5,868 18-04-18, 03:43
Last Post: onifit
  CounterStrike 1.6 Clan Turnuvası [ 5e5 - Elemeli ] Uwc Gaming 1 5,735 18-01-18, 22:49
Last Post: Uwc Gaming
  Clan WAR | 12 Ekim # DAL İÇERİ! Han3535 0 4,097 12-10-16, 11:12
Last Post: Han3535

Foruma Atla:


Users browsing this thread: 1 Guest(s)
🔥 Bu Forumdan Popüler Konular
Troll Bilimi / Komik Şakalar — 57,988 görüntülenme, 5 cevap
İlk Amatörlüğünüz — 30,150 görüntülenme, 92 cevap
Ramazan Bayramı — 23,713 görüntülenme, 4 cevap
JB Shop — 22,191 görüntülenme, 23 cevap